سوالات متداول

چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه آنلاین هایکلاس وجود دارد؟

فروشگاه هایکلاس دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین دارای درگاه پرداخت امن در بستر SSL نیز میباشد.

تمام محصولات قبل از ارسال تست سلامت میشوند و در صورتی که همکار ما باشید شامل گارانتی 6 ماهه محصولات میباشید که خیال شما را از خرید راحت مینماید.

پشتیبانی در چه ساعاتی پاسخگو است؟

پشتیبانی هر روز و در ساعات اداری از طریق شماره های تماس شرکت و یا ارسال ایمیل پاسخگوی شماست.

آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟

از آنجا که هایکلاس فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید تنها از طریق سایت امکان پذیرمی باشد و امکان بازدید حضوری و انتخاب کالا وجود ندارد، اما امکان تحویل حضوری پس از خرید فراهم است و مشتریان عزیز ساکن تهران می توانند با انتخاب گزینه تحویل حضوری (در قسمت روش ارسال) ، فقط در ساعات کاری همان روز(10 تا 17) با شماره تماس شرکت هماهنگی لازم را انجام داده و به انبار هایکلاس جهت تحویل مراجعه کنند.

در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت هایکلاس با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند. در صورتیکه نیاز فوری به محصولی که موجود نیست دارید با ما در تماس باشید تا کمکتان کنیم.

ارسال کالا به چه روشی امکان دارد؟

ارسال کالا در تهران با انتخاب شما در قسمت روش ارسال (پیک تهران) از ساعت 10 صبح تا 17 عصر و یک ساعت پس از خرید انجام می شود و ما از طریق اسنپ یا الوپیک (هر کدام در آن زمان قیمت مناسب تری داشته باشند) سفارش شما را ارسال می کنیم و بین یک تا سه ساعت پس از دریافت کد رهگیری خرید (کد پیامک شده) ، با شما هماهنگ می شود و معمولا در کمتر از دو ساعت ( با توجه به ترافیک) به دست شما می رسد.
در نظر داشته باشید روزهایی که هوا بارانی یا برفی است این زمان بعضا دو تا چد برابر افزایش پیدا می کند و برای تسریع در ارسال بهتر است خود شما پیک را بگیرید.

ارسال از طریق تیپاکس از شنبه تا چهارشنبه حدود ساعت 16 عصر و پنج شنبه ها حدود ساعت 12 ظهر انجام می گردد و در صورتی که قبل از زمان های یاد شده خرید خود را تکمیل کنید، معمولا همان روز تحویل شرکت تیپاکس می شود و کد رهگیری از طرف شرکت تیپاکس به تلفن همراهی که موقع خرید ثبت کرده اید ارسال می شود
به خاطر داشته باشید پس از تحویل بسته به تیپاکس ، فروشگاه امکان هیچ اقدامی مبنی بر تسریع یا تعلل زمان رسیدن بسته به مقصد را ندارد و جهت پیگیری می توانید با تلفن 8457-021 مرکز تماس تیپاکس و یا وب سایت
تماس بگیرید www.tipaxco.com
طبق اعلام شرکت تیپاکس مدت زمان حدودی که معمولا بسته ها به دست شما می رسند در شهرهای شمالی ایران بین 24 تا 48 ساعت و در شهرهای جنوبی حدودا بین 3 تا 5 روز است

در صورتی که تمایل دارید خرید خود را به صورت دیگری تحویل بگیرید، قبل از تکمیل سفارش با شماره پشتیبانی هایکلاس 02166740280 تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

آیا قیمت ها در سایت بروز است؟

تمامی محصولاتی که در سایت وجود دارد از نظر قیمت و موجودی بروز است.

مدل های بک لایتی که در سایت وجود دارد دقیق است؟

بله اما دقت بفرمایید که برای اطمینان حتما باید بک لایت دستگاه خود را مشاهده و با عکس و مشخصات سایت تطبیق دهید.
در یک مدل تلویزیون بعضا چند نوع پنل مختلف استفاده شده است. مثلا در تلویزیون ال جی 42 اینچ مدل LN دو نوع پنل مختلف استفاده شده و نمی توان به صورت 100 درصد گفت که این مدل از چه بک لایتی استفاده شده است و همیشه درصدی خطا دارد.
در این خصوص می توانید از راهنمایی کارشناس فنی معرفی شده در سایت استفاده کنید، و اگر متخصص نیستید حتما اینکار را به یک متخصص بسپارید که متحمل ضرر نشوید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

هایکلاس با ارسال پیامک، وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با هایکلاس تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق پیامک اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

در صورتی که به هر دلیل از کالای خریداری شده پشیمان شوم، می‌‏توانم سفارشم را مرجوع کنم یا تغییر بدهم؟

پس از ارسال محصول و تحویل گرفتن سفارش این مورد قابل پذیرش نیست، ولی در صورتیکه سفارش را تکمیل کردید و به هر دلیلی نیاز به اصلاح سفارش دارید، نهایتا تا 30 دقیقه پس از پرداخت مبلغ سفارش با پشتیبانی تماس بگیرید، امکان اصلاح و تغییر سفارش وجود دارد.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید،سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS  تایید سفارش همراه با کد پیگیری برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ به شما عودت داده شود.

مبلغ فاکتور با درگاه پرداخت کمی متفاوت است علت چیست؟

متاسفانه این مبلغ کارمزد درگاه پرداخت زرین پال است وفعلا تا سقف 4120 تومان از پرداخت کننده اخذ می شود.

دو یا چند سفارش به فاصله کم از هم گذاشتم آیا در یک بسته ارسال می شود یا دو بسته ؟

تمام تلاش همکاران ما در هایکلاس این است که کمترین هزینه به شما تحمیل شود و در صورت مشاهده چند خرید با فاصله کمتر از 3 ساعت در یک بسته ارسال می شود.

آیا بسته ها بیمه می شوند؟ نحوه دریافت خسارت چگونه است؟

این موضوع در شرکت های حمل مختلف متفاوت است.
پست همه بسته ها را بیمه عادی و با تعهد بیمه تا سقف بیمه عمومی انجام می دهد و در صورت آسیب یا مفقودی بسته امکان شکایت از پست وجود دارد ، اما متاسفانه امکان گرفتن خسارت از این شرکت بسیار بعید و تقریبا غیر قابل انجام است و در اغلب موارد بسته ها با بی دقتی و آسیب احتمالی به مقصد میرسند. به همین خاطر هایکلاس طی تجربه چندساله با شرکت تیپاکس محصولات را ارسال میکند.
تیپاکس همه بسته ها را طبق ارزش فاکتور ثبت می کند و در صورت آسیب یا مفقودی با ثبت شکایت عموما امکان دریافت خسارت وجود دارد.
درصورت آسیب به بسته یا مفقودی آن چه کنیم؟

اگرچه این اتفاق به ندرت بوجود می آید ولی بسیار ناخوشایند است و ما هم از این بابت متاسفیم، اما شرکت هایکلاس پس از ثبت و ارسال سفارش و دریافت کد رهگیری  هیچ تعهدی در خصوص آسیب احتمالی ندارد و امکانی جهت پیگیری این امور ندارد و پس از تحویل بسته به تیپاکس شما صاحب بسته هستید و در صورتی که بسته توسط شما به دلیل آسیب تحویل گرفته نشود و به ما عودت داده شود ما نیز از تحویل آن امتناع خواهیم کرد و توصیه می کنیم مراحل ثبت شکایت از شرکت حمل را پیگیری کنید.
لازم به ذکر است که تیپاکس بسته پاره یا له شده و معیوب را تحت هیچ شرایطی از فرستنده تحویل نمی گیرد و این اطمینان به شما داده می شود که بسته بندی استاندارد و سالم به تیپاکس تحویل داده شده است.
اما در صورتی که بسته دریافتی شما آسیب دیده است می توانید از دو طریق شکایت خود را ثبت کنید:
- ثبت شکایات مشتریان تیپاکس به نشانی www.tipaxco.com/customersupport#sabtsh
- سامانه ثبت شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نشانی www.195.cri.ir
با توجه این مطلب که سازمان تنظیم مقررات نهاد ناظر بر عملکرد پست و تیپاکس می باشد معمولا پیگیری شکایت از این طریق نتیجه بهتری دارد.

آیا کالاهای موجود در هایکلاس گارانتی دارند؟

اغلب گارانتی ها با شروطی همراه است که مفاد آن به گونه ای تنظیم شده که عملا مشتری هیچ بهره ای از خدمات آن نمی برد و بیشتر به فریب مشتری جهت بازاریابی تبدیل شده است. اما در صورتیکه خریدار عمده هستید شامل گارانتی 6 ماهه ویژه همکاران هستید.

می خواهم خودم قطعه را تعویض کنم اما دقیق بلد نیستم چه کنم؟

با توجه به حساسیت و قیمت زیاد پنل به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم و روزانه موارد زیادی از شکستگی موقع تعویض بک لایت حتی در افراد خبره و متخصص میبینیم. در صورت تمایل، مسئولیت کامل آن به عهده خودتان است.

برای تعمیر دستگاهم نیاز به سرویسکار دارم آیا شما فرد مورد اعتمادی را سراغ دارید؟

در اغلب شهرهای ایران تلفن همکاران تعمیرکار و متخصص را داریم و مقالاتی در سایت با عنوان مراکز تلویزیون در تهران و شهرستان در دسترس شماست تا بهترین ها را با آسودگی خاطر انتخاب کنید.

سبد خرید
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟